Bor hos Peter <3.

Nu ska jag bo alldeles ensam med min sötaste Peter i 6 dagar! Det kommer bli kul och supermysigt! Vi får nämligen bo i hans syrras lägenhet eftersom hon har åkt till Japan. Vi kommer att få sköta allting själva, med andra ord laga mat, städa osv... Det kanske inte kommer att gå så jättebra just för att Peter är lat och envis, så det kommer antagligen bli jag som gör 90 % av allt här haha. Vi ska också ta hand om hennes små söta katter, Ismael och Troj =). Dom är två små busar kan jag allt säga haha! Jag kan ta kort på dom nån dag så ni får se hur de ser ut. Ni kommer själva vilja ha dom haha.

Jag kommer känna mig själv som vuxen nu jue, värsta stort ^___^.
Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Sarra

Va myysigt det låter. Små kattungar? Älskar kattungar, gillar dom som e så gosiga :D

2008-08-11 @ 19:59:52
URL: http://sarrorra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0