Hur allt gick plus kissekatterna.

Hej igen allihoppa! Nu har jag äntligen fått tid för mig själv - i 15 min haha. Jaja, det är alltid så då det är lov! Jag tänkte lägga upp lite bilder på Karins katter som jag lovade att jag skulle göra. Ismael och Troj(san) heter dom, som ni redan kanske vet. Värsta sötisar, säger jag bara!

Ni kanske undrar hur min och Peters vecka gick? Det gick asbra. Det var verkligen kul att vara "vuxen" i en vecka, men jobbigt haha.. Vi fick ju handla mat själv och så och det va dyrt! Dessutom behövde jag nästan aldrig städa, för att det gjorde Peter ;). Fattar ni nu hur bra jag har det? Jag har världens bästa pojkvän! Jag säger bara det haha! Helt underbar.
Han är verkligen den bästa pojkvännen man kan ha. Jag är alltid glad när jag är med honom. Det är väl så det ska va? Jag är så himla lycklig med honom. Jag skulle aldrig kunna leva utan honom. Ifall jag skulle behöva det skulle jag hellre dö. Fan vad jag älskar honom! Jag skulle aldrig klarat mig utan honom <3.



Kommentarer
Postat av: sarra

Ni verkar ha haft det super mysigt :D

va gullig han verkar.. Jag vet inte när jag senast såg en killa städa, haha. Jag menar jag ahr 4 bröder här hemma men ingen av dom gör något.. Latmaskar är ordet!

Kram

2008-08-23 @ 22:54:46
URL: http://sarrorra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0