Mitra <3.

Kl 11:05 åkte en av mina bästa kompisar till Miami. Hon ska flytta dit och kommer aldrig tillbaka till Sverige igen. Fan vad det känns jobbigt just nu. Det är som att det finns en stor klump i magen som bara blir allt tyngre och tyngre för varje minut som går. Hur kommer det då vara imorgon? Om tre dagar? En vecka? Jag kommer må uselt och kommer verkligen inte att fungera som vanligt långt framöver.
 
Jag grät på flygplatsen idag där vi vinkade av henne, jag kunde verkligen inte sluta gråta sen när jag satte mig i bilen. Tårarna bara rann och rann.. Och nu när jag är hemma, kommer jag att gråta hela dagen non-stop, det kan jag lova er. Nu är hon borta. För alltid. Jag kommer aldrig få se henne mer om jag inte får åka till Miami på jullovet. Fattar ni hur dåligt jag kommer att må om jag inte får det för mina föräldrar? Visst, biljetten kostar flera tusen, men det är så värt det! Om jag inte får åka kommer jag ALDRIG få se henne mer... Jag vill bara inte tänka på det.

Jag kan verkligen inte sluta tänka på de sista sekunderna jag såg henne. Den lilla sötnosen! Så rolig och glad varje dag även om hon var på dåligt humör. Det kommer bli så tomt och ensamt här i tråkiga Sverige utan Mitra.

Mitra, jag saknar dig asmycket!!! Hoppas vi ses snart!

Love you darling <3.

Mitra och Kipper. Kommer sakna dig som fan! <3


Kommentarer
Postat av: - F A I R Y T A L E -

Snälla besök min blogg och ge mig lite tips på en överraskningsfest. Behöver all hjälp jag kan få.

2008-08-06 @ 15:52:25
URL: http://pernillabr.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej!



Vill du få presentkort på KICKS gratis? Klicka då på denna länken



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=1482



och bli medlem på gratismakeup. Inte alls svårt o kostar dig ingenting :D

2008-08-06 @ 16:06:01
Postat av: SARRA

Domme berättade för mig, guud va hemskt! Jag skulle gråta varje dag. Även om jag inte känner Mitra så blev jag lite lessen för det är hemskt att man kanske inte får träffa sin kompis igen..

Och så blev jag ite lessen för eran skull oxå..



:)

2008-08-07 @ 19:58:11
URL: http://sarrorra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0