So far - so good

Hej igen allihoppa!
Nu har vi bott tillsammans i fyra dagar. Allt har gått mycket bättre än vad jag hade förväntade mig. Peter har faktiskt hjälpt mig mycket! haha, med lite tjat då och då bara. Allting går toppen förutom att Troj nyser på mig typ varje morgon, vilket är inte så trevlig >_<. Men förutom det så funkar allt..

I morgon har jag och Peter varit ihop i ett halv år! Helt otroligt va? Det känns som vi har varit ihop i flera år! Vi passar så bra tillsammans så det är inte klokt. Hoppas verkligen att vi aldrig skills åt. Det är min allra värsta mardröm om jag ska vara ärlig.

Då Peter är och gymmar i morgon kommer jag att laga e romantisk middag och efter det kommer efterrätten! Kladdkaka med grädde på. Därefter ger jag min present till honom. Jag säger inte vad han får, det får ni veta nån annan dag, men jag vet att han kommer bli nöjd!

Vi hörs! puss puss!

Kommentarer
Postat av: s

Sounds Gooood :D'



pussar

2008-08-15 @ 20:26:47
URL: http://sarrorra.blogg.se/
Postat av: Elin

kommer säkert bli kanon :D

2008-08-17 @ 11:30:31
URL: http://dudejustchill.blogg.se/
Postat av: Domme

Vad kul att det har gått så bra allting! :)



Haha, äntligen hittade man till din blogg, efter att Sarra hade sagt att det var tre t i fnattti... men nu ska jag börja läsa den, så lägg upp inlägg lite då och då. Saknar dig!! Puss och Kram Domme.

2008-08-19 @ 18:33:33
URL: http://domme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0